niedziela, 15 maja 2016

WWE Superstars 13/5/2016 - Raport

Dzisiejszy odcinek ma nieco mocno zmienioną oprawę, bowiem dzisiejszy odcinek jest w formie wideo raportu.
Jest to mój swego rodzaju eksperyment, dlatego proszę was o wszelkie komentarze pod postem, odnośnie samego raportu. Przyjmę każde słowa, zarówno te pozytywne, jak i te negatywne.
Piszcie co wam się nie podoba, co się podoba, no ogólnie mówiąc, nie szczędźcie słów.
Dziękuję, i zapraszam do oglądania.
Gdy wideo zostanie usunięte poinformujcie mnie o tym, wrzucę na inny serwer (nie wrzuciłem na youtube z powodu takiego że mój filmik był powyżej 15 minutowej formy filmików)
Ps. przepraszam za wszelkie dźwięki w tle, i zacinający się obraz,ponieważ jak już wspomniałem, jest to mój pierwszy taki projekt.
Dziękuję i pozdrawiam :-)


Klikając poniżej obejrzycie ten raport.
WWE Superstars 13/5/2016 - wideo raport


Na zakończenie stały punkt programu, czyli fotki
















































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz