sobota, 22 sierpnia 2015

Kilka słów o RAW 17/8/2015

Miało być już we wtorek dodane, ale brak czasu, itd, itp oraz itvn zrobiły swoje, więc daje dziś xD


Segment Pary Authority czyli wielkie nazwiska, promocja Summerslam (dla przypomnienia to tylko 9.99$ xD) Coś więcej? Wątpie

Randy Orton & Cesaro vs Kevin Owens & Sheamus
Czyli nic specjalnego i 2 botche (ten Czarka oraz Ortona)

Taker na zapleczu i jego promo- nieźle 

Romek vs Luke czyli coś co przewijałem a i tak miałem wrażenie że trwa i trwa
Mi nie przypadło go gustu

Becky vs Tamina czyli wynik do przewidzenia. Becky najmniej promowana jest z nowych div.

Rusev vs Mark czyli coś co musiałem być podkładem pod powrót Zigglera. 
Sam jego powrót mógłby być lepszy, ale nie ma co narzekać 

Ryback vs Miz czyli jak to dalej Miz nie istnieje w tym feudzie

Podpisanie kontraktu czyli podpisanie i na słowa wygrywa jasiek. Tyle ode mnie co do tego

Tag teamy przewijamy bo to nuda

Sasha vs Nikki i odklepanie Nikki (yes! yes! yes!) 
I submission Sashy :D

I perełka programu czyli Lesnar wraca do miasta
Serpentyny i piątki z fanami - Face Lesnar
Aż się jakoś fajnie oglądało. Kurcze, to było dobre
A reakcja na Takera niezła. Jakoś heelowo przedstawiają takera (albo ja mam takie wrażenie)

Na koniec w ramach rekompensaty fotki (konkretnie dwie, w tym jeden gif xD)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz