wtorek, 11 sierpnia 2015

RAW 10/8/2015 - Opinia

Pamiętajcie że macie prawo się ze mną nie zgadzać. Każdy ma inne zdanie, a moje jest właśnie takie.

Ten odcinek RAW nie był jakiś wybitny.
Cesaro section znowu głośna i widoczna, a to dobrze.
Przejdę do samych walk.



The Bella Twins & Alicia Fox vs Team B.A.D
W mojej opinii to Nikki jest mistrzynią słabą, a już w ogóle nie powinna pobić rekordowego title runu AJ Lee. Sama walka wybitna nie była, bellaski coś wygrały,a fani skandują Sashę Banks.
Wg. mnie to to właśnie Sasha albo Charlotte zasmakuje złota div jako pierwsza.

Tag teamy przewinąłem. Fatal 4 way to prawie każdy może wygrać.
Typuje albo New Day albo PTP.

Orton vs Owens vs Cesaro
Dobra dłuższa walka. Randy rozdaje Rko a to lubimy :D

Ambrose vs Harper
Troszkę przewijania, ale do obejrzenia. 

Miz TV nothing special, tylko powrót Ryberga.

Kolejne walki tylko dla podgrzania feudów.
Lany ani Rae nie zbyt lubię. Dolph i Lana to na moje niezbyt dobra para.

Na Summerslam Red Arrow i Green Arrow vs Stardust i Barrett. Barrett tylko dlatego że nie ma dla niego pomysłu.

I Main Event, czy nic specjalnego i kolejne Rko.
Podgrzanie feudu Orton vs Sheamus i tyle.
Sędzia nie dopuszcza rudego do wykorzystania walizki. Gdzie tu sens?
Może rudy wykorzysta walizkę po walce Cena vs Rollins.

I tyle. Mizernie, ale coś da się obejrzeć.

Miłego dnia :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz